Gwarancja

Większość naszych produktów objęta jest gwarancją producenta na okres 12 miesięcy, chyba że w opisie produktu bądź w karcie gwarancyjnej podany jest inny okres. Warunki skorzystania z gwarancji producenta:

  1. Należy nas poinformować o defekcie produktu pisemnie na adres: P.H.U. Fenix Adam Cop, ul. Brygadzistów 1/19, 41-717 Ruda Śląska; lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@fenix-moto.pl
  2. Należy opisać usterkę i dołączyć następujące informacje: data wykrycia/zauważenia usterki, okoliczności w jakich wystąpiła jeżeli są znane, propozycję rozwiązania (np. wymiana, naprawa), imię, nazwisko, adres, oraz dane kontaktowe klienta zgłaszającego wadę.
  3. Po wysłaniu do nas powyższej informacji należy wysłać do nas zakupiony produkt, w celu przekazania go do producenta bądź dystrybutora. Na rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego mamy 14 dni roboczych od dnia dostarczenia towaru do nas (chyba że w karcie gwarancyjnej podany jest inny termin), tj. od dnia przekazania nam towaru przez klienta lub operatora.
  4. Po rozpatrzeniu zgłoszenia gwarancyjnego kontaktujemy się z klientem celem poinformowania o rozpatrzeniu zgłoszenia oraz o odesłaniu towaru.
  5. Jeżeli Gwarancja zostaje uznana, odsyłamy towar na nasz koszt najtańszą dostępną w Sklepie metodą dostawy.
  6. Jeżeli zgłoszenie jest niezasadne (np. wada wystąpiła z powodu niewłaściwego użytkowania bądź montażu lub w skutek uszkodzenia mechanicznego) towar odsyłany jest na koszt klienta, wybraną przez niego metodą.

 

Powyższe punkty mają charakter zalecenia, jednak dopełnienie tych warunków (w szczególności pkt. 2) znacznie ułatwi i przyspieszy proces rozpatrzenia zgłoszenia.

Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl